سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوئد یا ایران

 

یک جوان مهاجر فقیر و بدون تخصص، با سرمایه ناچیز و واحد پولی که کم‌ارزش ترین پول دنیا شده است در آنجا توان زندگی ندارد؛ ولی مهاجر متخصص زندگی بسیار باثبات و امنی دارد. برای همین است که متخصصان زیادی داریم که مهاجرت می‌کنند.

نخبه‌ها می‌روند و در عوض مهاجران به کشور ما چه کسانی با چه سطحی از تحصیلات هستند؟

ورودی و خروجی مهاجرت به کشور را کنترل کنید خواهید دید که جه خبر  است.


یک طلبه یا یک جوان غیرمتخصص شاید اساسا در آنجا نتواند یک روز دوام بیاورد، همان‌طور که یک روز در بالاشهر تهران خودمان هم نمی‌تواند دوام بیاورد! حقوق یک ماه طلبه خرج چقدر یک بالاشهری در تهران است؟ 


یک متخصص مثل یک جراح یا دارای مهارت فنی در ایران، زندگی خوب و در سوئد و... زندگی  بهتری دارد. 

البته در کنار افراد فاقدتخصص، بازیگران، خواننده‌ها و موارد مشابه هم در خارج توفیقی ندارند چون نمی‌توانند برای آنها کار تولید کنند. اینها مهاجرت می‌کنند چون فکر می‌کنند به‌زودی جمهوری اسلامی سقوط می‌کند و چون چنین نیست به‌مرور ضعیف می‌شوند.

اگر فقط با تبلیغات دروغ میشد چنین کرد خب صداوسیما هم تبلیغات دروغ پخش کند تا مردم حس کنند در بهشت هستند. اما چنین نیست.

یک عامل دیگر مهاجرت نخبگان امنیت روانی است. کشور ما مرتب در حال تهدید از داخل و خارج است اما در آن کشورها چنین تهدیدی وجود ندارد. مدیریت با مدیریت فرق دارد.


سابقه دشمنی امریکا با ایران به پیش از اشغال سفارت برمیگردد

رهبر انقلاب در دیدار مردم قم به یک سند تازه از توطئه‏های آمریکا در قبال ایران اسلامی، اشاره و آن را مؤیدی بر دشمنی دیرین? آمریکا با انقلاب اسلامی ایران دانستند. برخی گمان می‌کنند که دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران به خاطر اشغال سفارت این کشور و یا مقابله ایران با آمریکاست. رهبر معظم انقلاب> ضمن رد این انگاره می‌فرمایند: «اینکه می‏گویند فلان حادثه و فلان قضیه موجب شد که آمریکایی‌ها با ما دشمن بشوند، بعضی‌ها هم حالا بعد از چهل سال می‏گویند: چرا آمریکایی‌ها را با خودتان دشمن می‏کنید! ما داریم دشمن می‏کنیم؟ چهل سال است به خون ما تشنه است. ما حالا داریم آمریکا را دشمن می‏کنیم؟ آمریکایی‌ها از روز اول شروع کردند. یک سندی اخیراً منتشر شده که برای من فرستادند، آوردند همین چند هفته پیش ظاهراً از یک مرکز معتبر آمریکایی که اسناد مهمی را بعد از مثلاً گذشت سی چهل سال منتشر می‏کند، این سندی را منتشر کرده که می‏گوید که کارتر در دسامبر 1979، دسامبر 79 یعنی حدود ده ماه بعد از پیروزی انقلاب ما، یک دستوری می‏دهد به سازمان سیا. دستور این است که جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنید.»[1]



[1]. بیانات در دیدار با مردم قم، 19/10/1401.


 
بازدید امروز: 1    دیروز: 21    بازدیدهااز98/8/8 تاکنون: 102548